where i lay my salury

Jag har klirat i skallen vad jag ska lägga cash på nu när jag har lön och det är egentligen ingen nyhet för jag har tänkt det hela tiden, men sen vet ju alla att man under tiden kan hitta annat att lägga cash på, men men, nu är det faktiskt så att jag INTE kan komma på något att lägga pengar på. Praktiskt taget, och detta låter kanske konstigt för en 23 åring att säga, men jag har liksom allt jag behöver, i min lägenhet har jag alla möbler och massa saker, och kläder har jag givetvis alldeles för mycket som inte används.
Visst, man kan köpa massa smycken, kläder, etc, bara för att och man vill ha och är impulsiv.
Men, jag ska spara till en utlandsresa för pengarna som jag får av min lön =)
Japp, till värme&sol och bad. Passar lagom i höst. Måste dock tragga med någon. Någon?

Och till hösten, efter jag slutat jobba så ska jag bege mig från Hässleholm och sälja lägenheten, men jag måste ta reda på vart och det funkar ju såhär; man kan inte flytta någonstans utan jobb där, och man kan inte heller ha jobb någonstans där man inte har bostad.... Så, vad som händer i höst får stjärnorna vägvisa mig.

Ikväll är jag lite slö, varit en bra dag på jobbet, en gullig tjej från Klippan provjobbade idag, och hon skulle vara med mig i köket, så jag skulle visa henne och lära henne. Hon traggade på och jag med så det va trevligt.

Imorgon börjar jag och Kim kl 9, och de andra vid 10 tiden, och eftersom jag är tröttis ikväll så blir det nog bingen om en timme... drömma om utlandsresa.... grekland, spanien, kroatien.... alla tre väldigt fina länder som jag besökt en del gånger och väldigt gärna igen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0