A real chef is not an anti-drinker

Jobb idag,bor på ett annat bed and breakfast nu så har typ 5 min att gåtill jobbet.Blev rätt okey idag, det va jag, Kim, Magnus (dansken), och en ny kille som skulle testa på att provjobba idag. Efter jag kom hit till mitt fina rum så blev det dusch och någon drickis och snackis med Maria (som äger detta ställe) och med Markus (hennes son) och ja nu är det kväll och det blir väl bingen inom en timme. Börjar 10 imorgon och runt 20 tiden hämtar mamma Textil mig från Torekov och då är det fest till SRF och sen jobba hela underbara sommaren =) Mys!

Hoppas att eran lördag varit maxat myspysig och härlig. Puss honeylips out there.


I miss you, varje morgon och varje natt. Intill mig. Finns så mycket med dig som jag saknar, - med oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0