den där wonderbra lemarc

Älskar Peter Lemarcs musik&röst, - låtar men mystiken och något hemligt finns just i "Little Willie John".  Do ya get it?
Analysera och förstå, - en sån där svår jävel. Men jag äger ingen mjölkfabrik.
Vi kör hela natten för jag vill se vart alla vägar tar slut....


Jag gillar raster, man ska först proppas med info/fakta/kunskap och sen två sek paus och plötsligt ska man bara vara och andas sen kicka igen - fyll din hjärna med maximal info för kunskap ÄR viktigt och precis som lemarc skriver kan det va så här;

 

Utan ett ord var hon borta.
Jag gick until hennes mjölkaffär.
På gården en nedbrunnen Dodge,
där inne ett tomt kuvert.
Men efter veckor av tomhet
kom ett brev utan avsändaradress.
Hon skrev: "En del lär sig aldrig och gå när allt är som bäst."
Hon sa: "Ditt liv är ditt eget.
Du äger din tanke och tid.
Låt ingen ta det ifrån dig.
Älskling, du är en speciell individ."
Hon sa att hennes självbevarelse
sa until fötterna och gå.
Och nu var hon långt härifrån.
Det var allt: "Kyssar, puss och hejdå"



Men noworries sweeties out there , jag kommer aldrig försvinna för jag är för jäkla bra. Jag är typ bäst. Men man kan lyssna på tänkmusik ändå. Och Peter Lemarc skriver ju på riktighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0