Längtar till jobbet.

- När du ska flyga så instruerar flygvärdinnorna alltid att om syrgasmasken åker ner så ska du placera den först på dig själv och sedan på personen bredvid. Så måste du tänka i verkligheten också, ger du dig själv syre så kan du sedan hjälpa andra!

Mycket vettigt sagt!

Btw, det är underbart väder idag. Jag har närmare 20 grader, men det känns lite kvavt i luften?

 

Vi satt ute igår, gänget och som det tyvär ibland kan bli så blir det ibland bråk... Fick sinne på en och kunde inte hålla mig från att smälla henne och jag har ingen ångest alls över det, för vad hon kallade mig tänker jag aldrig acceptera, och sådant bör man inte acceptera heller som kvinna. Idiot.

 

Nåja, imorgon åker jag till Båstad och så ska jag jobba fredag-söndag. Läääääängtar! Jag har verkligen en helt underbar arbetsplats, både med arbetskamrater och min underbara chef och att jobba nere i en sommaridyll vid hamnen, det är PERFA! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0