sex and the city tvåan!

Jag hatar verkligen Black Eye Peace. Hur fan kan de ha fått skivkontrakt? Jag stör mig så jäkla mycket på dom. Jävla pundarband.

Igår va trevligt, och ikväll blir det tacosmiddag och firande hemma hos mamma textil.

Förresten jag såg snabbt en reklamsnutt nyss, med *va sjutton heter hon* Sarah... hm, ja hon som spelar Carrie i sex and the city, sarah jessica parker heter hon nog ja. Nåja, men det fick mig att fundera Är sex and the city filmen tvåan???? den skulle ha premiär på bian den 27de maj, så något i mitt bakhuvud säger mig att det kan stämma? Jaaaaaaa nu kom reklamen igen och det stämmer!!!!!! Ahhhh lovely lovely lovely, måste messa Biokillen och kolla när den kommer hit. Sweet!

Förresten på tal om reklamer så stör jag mig på den alkoholkollen. se eller vad den då heter där man ska kolla om man dricker för mycket. Alltså, om man dricker för mycket så VET man ju det. Herrejösses.

Men idag är det sommar ute och det är också helt underbart. Och tänka sig - nu är jag 23 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0