badrumsskåp städning samt ny firre funnen.

Jag är väldans säker på detta ang iförgår, allting tyder på det... don´t like it...!


Jag funderar åter igen på att bara dra till Spanien, men måste ha med någon snäll vän... någon go prick.

Ikväll har jag storstädat... nä, men jag delar upp lite så. Så idag tog jag lite pö om pö, - och badrumsskåpet, - ni vet ju alla hur mycket sunk man trycker in där. Allt från något paket kondomer till en dyr ansiktsmask... men idag storstädade jag, så nu ser det någorlunda fräscht ut...
sen gjorde jag en ansiktsmask och sen sån där grej som jag lugnar hyn (som jag som make up artist ska veta vad heter) och efter det natti-natti-facecreme. Nu straaaaaaamar hela mitt face, men jag såg jag hade en rynka. Gissa vilken också. Givetvis den mellan ögonlocken. Ångestrynkan.
Jajamääääänsan. synlig som fan oxå. Tack för ni sagt något liksom.

Btw, intressanta nyheter; check this out... ---- > http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7907643.ab
(jag har ett väldigt intresse för det marinbiologiska om ni inte förstått det....)

jag saknar tydligen Vidas eftersom jag lyssnar på denna; --- > http://www.youtube.com/watch?v=ncJD2PmRGns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0