smarthead

Tony kom upp med 1,5 litare cola till mig, gulledu!
Han gick runt 10 tiden och då satte jag igång Thåström på högsta volym och sminkade mig. Sen begav jag mig arg som ett bi till arbetsförmedlingen och tänkte skälla på dom varför jag inte fått någon handledare eller tid och då visar det sig att när jag skrev in mig (slutade jobbet den 19de och va där den 20de) så hade jag glömt att  fylla i en av punkterna så därför så har jag inte vart inskriven! Faaaaaan i helvete.
Så jag fick börja om. Med en dator som dog hela tiden. Jag med mitt tålamod visade ju tydligt att jag har tålamodssvårigheter. Jag svor åt datan, slog i bordet och när jag sen fick tala med en kvinna så va jag otrevlig och började tala om "jävla samhället". Japp. Jag har noll tålamod och verkligen inte när jag inte mår great heller.
Nåja. Jag fick möte med min handledare redan den 18de!

Sen träffade jag lite folk på staden och speciellt med en tog jag upp detta ang vad som hände i tisdags... och det kan mycket väl stämma detta jag anar... Jävlar.

Gick runt i staden sen. Hittade massa roliga grejor som jag vill ha inne på barnavdelningen inne på Nisses. Att barn har s¨å roliga leksaker! Allt från mumindalen-figurer, till hello kitty och massa mera. När jag dock råkade gå in på "barnvags-avdelningen" då vände jag snabbare än man kan säga .... - ja säga vad som helst egentligen. Jag hoppas hässleholmare som såg mig inne på barnavdelningen förstår att jag gillar bara roliga prylar och verkligen inte är gravid, sådana rykten går ju lätt..... att folk inte bara fattar att jag har en tendens att bli fet. - Jag har p-stav för fan. Inga bebisar här. Inte än på massa år iaf. Och antagligen inte då häller för jag har sett program där kvinnor föder och fy fan va ont det verkar. Jag vill vara rädd om min pussy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0