söndag

Det ligger någon sanning med denna "söndags-grejs-grejen". Man ska antingen vakna och slöa med sin älskling och äta massa onyttigt skit och tänkte "jag får svälta resten av veckan" , och kolla på film och meningslösa serier hela dagen. Det viktiga är att man ligger i massa slappekläder och luktar lite halvsvett och kelas hela söndagen.
Men nu är det så att min karl gjort slut över sms igen (och han är 27 år äldre än mig... Moget va?) så idag är ensam söndag. Japp.

Fortsätter att lyssna på Peter Lemarc. I love him. Vilka texter! Jag har tyckt om hans låtar så länge jag kan minnas, - båda mina föräldrar lyssnade på honom väldans mycket när jag va liten så jag har vart "Lemarc-torsk" i många massa år!

Vill ha ett jobb. Längtar till sweden rock. Vill spola tillbaka tiden , - till sommaren då jag jobbade och mådde så jävla bra. Världens bästa jobb.
Nu sitter man här utan någon kärlek och inte ens en bästa vän längre(han skiter i mig). Livet är väl underbart?

Kommentarer
Postat av: Nick

Vad gör du på fredag? Du kan ju höra av dig tills dess så får vi se till att hitta på något, som vi sagt ett tag nu. Du får se till att visa mig runt lite i Hässleholm och introducera de fikaställen du anser vara bäst=)



/Nick

2010-10-25 @ 02:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0