1 sept, - eviga "första"-ångesten eller ska man kalla det planering? drömmar?

Lyssnar på Veronica Maggio. Attans bra, den där bruttan.

Är det någon mera än mig som liksom varje ny månad, - alltså just den förste i varje månad, -känner liksom såhär "nu ska jag börja förändras"?
Typ börja fasta, träna, sluta dricka, etc... ?
Jag får alltid den där ångesttanken den förste, och den andra (när jag såg att inget hände den förste) så är det som vanligt igen.

Jag borde:
- Sluta dricka (nu dricker jag inte mycket, men gillar livets goda sometimes.... (Mats, garva nu inte.. schhhyyy!)
- Aldrig äta kolhydrater.
- Spara pengar (så jag kan dra utomlands)
- Träna kommer jag aldrig någonsin göra. Basket är den enda sport jag vill syssla med, men snart ligger väl snö på basketplanen så det sket sig det också?

Drömde om Stridh i natt, btw. Long time, no see. Givetvis saknar jag det bra med honom...

Idag på jobbet kommer inget hända, men jag ska iaf: Klyfta bakpotatisar och gullök som ska ner i fisksoppan. Japp. Och Linnh ska jobba! Lovely. Saknat den lilla skruttan, mystösen. Och Linus. We´re the Fiskhouse-gang, yo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0