båstad och skönhetssömn

Japp, jag iväg till Båstad, in till Nordea där det stod en dryyyyyg 08a före mig (jag har absolut inget emot stockholmare, men nu va han en stockholmare) han skulle fråga hundra grejor samtidigt som hans klädsel skvallrade om att han hade "såååå koll på ekonomin". Gäsp.
Jag ville mest sätta in min lön för att uppenbarligen sen spendera den.
Handlade 5 paket nudlar och 2 lättyoghurt inne på Ica. Dyraste blev systemet. Attans.
Och däremellan han jag ringa Linus, - jag trodde han skulle jobba idag men icke, så jag väckte honom. Inte populärt.

Traggade med lite trevligt folk innan bussen och även en trevlig herre på bussen. Kom sen hem, och uppenbarligen har jag sovit i typ 2 timmar. Härligt.
Imorgon ska jag sova med min darling. Det är så underbart att ha hans nakna kropp intill mig, känna, pussa. Givetvis syftar jag på darlings kropp....!

Någon som förstår varför jag köpt nudlar? de starka oxå. Iof de som smakar bäst, men jag blir ju sjuk i ungefär två dagar av dom. Har ngt i bakhuvudet att det stod "5 för 20" och slyna som jag uppenbarligen är så sket jag i min tarm och magsjukdomar och pungade ut detta från min tomma plånbok. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0