c ya next summer!

Tjingelingan cutiepies.
Jajamänsan I´m back in Hässle...
Jobbade sista dagen i söndags och vädret visade sig bli rätt bra så kom en del beställningar!
Vi stängde runt 17 tiden och då stod min kära pappa utanför jobbet och väntade på mig.
Det blev kramkalas med Linus, Kim och Cleo och bamsekram till chefen.
Löning och chefen sa "du har varit en duktig tös men dyr i drift" , ha ha!
Jag har jobbat väldans många timmar denna säsong!
Och han har vart nöjd med mig =) Niiiiice.
(Förresten "påminde" chefen mig om att jag har mina öronhängen hos honom, och Linus sin tröja och brillor... hur galen va avslutningsfesten egentligen? Verken jag eller Linus minns att vi glömt något där...)

Japp, åkte sen med pappa hem till huset och hämtade mina väskor och grejs.... Hur fan kan man få plats med så mycket i ett rum , ännu konstigare - när man knappt vart där? (Sommaren har ägnats åt att jobba, och däremellan festa och bada, och sitta på andra hamnkrogen)

Efter vi hämtat allt åkte vi hem till min andra Manfred (han jag hyrt huset av) och lämnade nyckel och kramkalasade honom och tackade för sommaren.

När jag kom hem till min lägenhet så packade jag upp och kollade valvakan (jag fick förtidsrösta ju pga jag skulle förmodligen vara kvar i Torekov denna söndag) och vid 21 tiden kom älskling upp , men vi kröp faktiskt ner i säng redan vid halv elva tiden.
Åh va jag har saknat att sova intill och nära! Pussa på heeeeeeela hans kropp (och hans pussar på hela min kropp, mums)

Igår va jag och darling på arbetsförmedlingen och skrev in oss... fixade lite anna grejs också. Idag har jag varit och fikat med min mormor och jag har kommit 2/3 av att städa min lägenhet, grundligt. Köket tog nästan 2 timmar. Jag har inte skitit eller så, men jag städade varje lite hörn och kastade och grejade.. så duktig så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0