END OF AN ERA...

Igår kväll fick jag sån där "shit-va händer nu?"-ångest och därför åt alldeles för mycket, på jobbet åt jag normalt, men sen här hemma bara tryckte jag i mig pommes och massa yoghurt... jajamänsan, det där kilot från igår är tillbaka idag!
Men blir bantning på riktigt nu när jag är hemma. Så jag är lugn och tänker mig banne mig ha den dära milkshaken från mc donalds idag på hemvägen.

Jag ber till en högre makt att jag nu snarast har ett nytt jobb, och minst lika trevligt som detta har varit. Denna sommar och detta jobb, arbetskompisar och chefen, - alltså jag kan inte säga det nog många gånger, MEN DEN HAR VARIT HELT UNDERBAR, DEN BÄSTA SOMMAREN NÅGONSIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0