end of summer party

Party med arbetskompisarna hemma hos chefen. Japp.
Linus kom och hämtade mig, vi hem till honom och drack i Båstad. Pimpla pimpla.
Sen beger vi oss till Manfred (vår chef) och han äger även ett enormt bed and breakfast och vääääldans stort hus.
Det blev grillning, och snack om alla galenskaper vi haft för oss i sommar! Manfred va så söt och bjöd på all dricka igår, och hade stor grillning.
Blev jättetrevligt.
Alla blev lite på lyran... och att då gå runt i ett stort hus passade inte mig bra, gick vilse och ramlade ner från hela trappan (bara Linus som såg det!)
Och jag bara undrar idag; Kan man seriöst ha mera blåmärken på sin kropp än jag har?!
Och två bitmärken på ryggen!
Jag fattar inte detta!

Nåja, efter en väldans lyckad och rolig kväll så drog jag och Linus hem till honom, runt 1 i natt? Vaknade vid 6 tiden och vi traggade innan jag begav mig till Manfred som skulle skjutsa mig till jobbet kl 10 =)
Idag på jobbet va det Linus, Linnh , jag och Magda va där tills kl 15, - hon åker hem till Polen idag. Iza (hennes syster) åkte förra veckan och nu är det Magda och hennes andra syster Dominica som åker. Jobbat med dom hela sommaren.
De va så söta, satte upp små lappar lite över allt utan vi märkte det. Så öppnade jag micron och där va en lapp "Thanks everyone for a great summer" och sen hittade vi någon på ett smörpaket inne i kylen "We love you all". Naaaaw, sånt är sött!

Men festen igår va galet underbar. Att jag ens tvekade? Nu drack jag i och för sig liiiite mera än vad jag kanske borde, men ingen är liksom den som dömer... Chefen traggade på som vanligt idag och begav sig hem efter en timme, han skulle hem och städa och dricka vatten... ha ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0