finner inte rd för hur härligt det har vart.

Lyssnar massa bra musik, även om vädret pajar mitt nät så funkar det någorlunda snabbt *thanx u God* , - det är verkligen lättpåverkat såhär out nowhere in the vicshan!
Nu; ---> http://www.youtube.com/watch?v=4YCoSF-voHY&feature=related

Imorgon kommer min pappa och hämtar mig efter jobbet, då blir det att bege sig till huset och hämta hello kitty-väskan, militärväskan, "Fiskhuset"-s:påsar med kläder i, den rosa väskan och min ryggsäck, - och allt är nerpackat.
Kan ni fatta att jag bott i detta hus i nästan 5 månader?
Jag älskar att bo i hus.
Och jag har älskat denna sommaren.
Jösses, - jag har fått rynkor i smilegroparna så mycket jag garvat denna sommaren. Helt underbart.

Håll tummarna att min höst blir minst lika underbar, snälla fina ni....

Imorgon på vägen hem vill jag äta milkshake från mcdonalds. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0