gravidmage

"Älskling, jag är gravid" så lät det innan idag. Japp.
Nä, givetvis är jag inte det, har aldrig varit och tänker verkligen inte bli det de närmaste tio åren. Men man kan tro det nu. Magen är svullen (jag med mina tarm-och magsjukdomar) plus att jag sover mestadels, - mååånga timmar på dygnet och däremellan tänker jag på go mat och sötsaker.
Vilket uppenbarligen kommer till beviset att hösten är här för sådan blir jag VARJE höst. Det är min höstdepp. Jag sover gärna 11 på förmiddagen, jag sover gärna 18 på kvällen, jag lägger mig gärna kl 21 för va fan ska man vara uppe för?
Denna period brukar vara ett kort tag, men tillräckligt.
Där emellan så går jag upp och önskar jag kunde gå och lägga mig med typ två liter glass och massa vaniljbullar och trycka ner och sen sova igen.
Min höstdepp går över, men det är iaf skönt att nu för tiden sover jag bort den och faktiskt inte heller längre har bulemi och hetsäter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0