grillparty hos världens bästa chef imorgon!

I söndags efter vi kom hem begav sig jag och Maggan upp till henne och öppnade oss en av hennes 3litare, och darling skulle iväg och lämna bilen och när han sen dök upp blev han irriterad på att jag va lite dragen så blev något knas där... och däremellan till igår lunchtid va det bara smsbråk och tjafs... tråkigt...
Det är precis som när vi haft det för bra tillsammans så skrämmer det honom?
Men igår begav jag mig iaf till honom framåt kvällen, pratade igenom allt och kelade lite, tittade på Hemma hos eller halv åtta hos mig som det ju egentligen heter.
Vi tittade alltid på det tillsammans förra säsongen, varje kväll. Mysigt.
Vi åt varma mackor med svampstuvning igår, gottis. Saknade dock ketchupen.

Idag kom jag till jobbet och startade kl 12, hände inget. Jag jobbade dock i båda köken så vid 13 tiden drog det in folk, då blev det lite stressat.
Sen ägnades dagen endast åt inventarier och sen dök chefen upp och va glad och imorgon är vi alla bjudna på värsta stora grillpartyt hemma hos honom i Båstad!
Lovely!

Fick ett jobberbjudande idag... skidort... nice... ska klira numret imorgon och sen ringa och hälsa från Icho (min härliga hamnkompisgranne... han jobbar restaurangen intill min ju)

Mat idag: 2 knäckemackor med kantarellost, 1 knäckemacka med ostskiva. En halv laxfrikadell, en halv tomat. Gssa om jag känner mig fet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0