ibland äter man ärtor, för de är gröna o nyttiga

Det verkligen är blåststormkatastrofväder här utanför. Jag vill verkligen hem till bossen med Linnh, Jaow, Linus (?) and the rest... får förmodligen skjuts till Båstad...
Har inte vart inne i en dusch ens, denna dag. Lyssnar go Madonna musik, på ngt jävla sätt har jag ätit en scnitzel också. (Jag älskar ju schnitzel) med ärtor... och ändå tycker jag mig endast suttit här på sängen och försökt döda tid på datan. Hoppar iaf in i duschen kl 14 och sen får vi se med planeringen och ideérna idsg!

Sökt 2 st café-jobb och jag vill så jävla gärna detta, det kan va en attans bra grund för framtiden när jag öppnar eget.

vad ska jag ha för kläder till min enorma mage ikväll?

vill mest lägga mig på britsen och bli tatuerad. längtan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0