jag och turnébussar...

Jajamänsan här är jag !
När hördes vi senast?

I lördags va det iaf fint väder och älskling och jag satt på uteserveringen på Casablanca och darling bjöd på någon god mat där.. jag minns dock inte vad jag åt.. sen kom Ragge och Göran och då dracks det öl, sen begav vi oss till Sharkys och drack öl&drinkar där och spelade biljard. Jag och kärleken vann mot dom! Ha ha!
Sen begav vi oss till Kristainastad och skulle in på O´leayres och se Bullet spela. Innan dess hamnade vi nere vid "hamnen" och sen hamnade jag i en turnébuss och satt där och drack en öl, och frågar sen " jaha vad ska ni göra ikväll?" "Vi ska spela här inne" säger sångaren och plötsligt insåg jag att det va Bullets sångare som jag satt och talade med... och hela bandet. Jajamänsan. Linn i ett nötskal.
Sen hörde jag en Lalle skrikandes utanför " Ääääälsklingen, är du här någonstans?" så då lämnade jag Bullet och gick och hångla lite med kärleken och sen begav vi oss in i ett fullsatt pub , men vi satt och snackade och drack så vi missade att kolla Bullet.
Sen åkte vi hem och söp till morgonkvisten.
La oss vid 5 tiden och vid 7 tiden på morgonen ville kärlek att vi skulle åka till Köpenhamn, men jag blev sne och sket i att följa med.

Imorse vaknade jag i min egen soffa och Todde ringde (han har äntligen fått sin operation och vart nykter i över en månad) så mötte upp han på staden och drack oss lite drickis och hamnade inne på Asia Corner och åt thaimat tillsammans. Väldans trevligt.

Imorgon ska jag träffa pappa och åka till Hovdala och sen ska vi bege oss ut på någon restaurang i staden och spendera lite pappa-dotter tid.

Ps. På tal om turnébussar och inte fatta någonting alls... - så minns jag för massa år sen när jag satt i The Ark:s turnébuss med Sylvester och Jesper(?) och va så dragen att jag fattade inte ens att det va dom jag nyss sett live. det va också då de va som maxat kända. så smart är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0