jag tar hem skiten, u have my word on it

Jag har en vagel i ögat... eller ja precis bredvid. Eller är den gonorré eller herpes som mitt kära ex Tony ville informera mig om imorse när han ringde kl 7 för att fråga mig om fästningarlevnadstid om de inte får suga blod. Japp, trevlig morgon!  =)

Satt och funderade nu när jag va inne på Linda Rosings blogg... som heter Thelenius eller något sådant nu efter hon gift sig... alltså både hon och Gynning har maxat med cash nu.
De började liksom som crazychicks i dokusåpor och nu bara "ahh min cucci... åhhh LV... " värsta stylen!

Jag röstar för att Big Brother ska börja igen, jag kan lätt supa mig snorfull i tv och göra bort mig, knulla under täcket och allmänt kläcka ur mig flera grodor. Jag skulle vinna hela skiten, och om nbågra år så är jag också snorrik.
Min framtid är räddad och Mr.Kanal5 ska få sig ett samtal... De måste börja med BB igen!

 Vad hände under täcket? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0