låt-hjälp

Jävlaväderrelaterandeskitinternet. Nätet funkar aldrig här när det blåser och stormar utanför! Faaaaan.

Söker en låt. Den är absolut en av de bästa låtarna jag någonsin hört, men jag vet inte vad den heter eller vilken artist som gör den, har till och med stått på Skivlagret och sjungit den utan att lyckas få veta! Wonder why?
Nåja, den går typ såhär; (lugn låt) -Think I better live right now, before I fall any deeper, think I better live right now, I feeling weaker and weaker.... somebody show me how, before I fall any deeper... think I better live right now... - I wanna now how good it´s feels see you today, see you got your smile back....
Sådär ungefär vad minnescellerna kan minnas.
Det är en låt för några år sen men jag måste ha den!

Linnh ringde innan. Hon och Linus skulle precis dra och åka inom mig och frågade mig om jag ville med ut och käka och bowla i Båstad ikväll. Jag är så seeeeeg och tröttis och jävligt tråkig så jag sa nej.
Jag är också en idiot.
Sitter här under leopardtäcket och läst lite bok och verkligen seeeegar fett mycket.

Hjälp mig med låten och du får dagens puss!

Kommentarer
Postat av: josse

har letat i flera veckor snart och googlade på det lilla jag kunde, då kom din blogg upp.. fick du reda på vade låten hette? ;O

2012-03-29 @ 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0