nostalgi

Jag är fucking-nostalgisk-brud och sitter och lirar youtube med sommarens Radio Båstad -hits som vi sjööööng söööönder i köket på jobbet. Alla hatade min sångröst. Därför sjöng jag högst. Det är roligast att liksom splita hela stereon på morgonkvisten också, - då vill alla stå tysta och bara invänta typ lunchtiden och alla förberedelser ska vara klara. Då sjunger jag högst.
Och jag lovar er att alla hatar Robyns - dancing on my own .- gissa hur mycket jag sjungt med till den?  "I´m in the corner..." Jacob, Linus och hela restaurangen haaaaaatar mig, men mest de som ju som sagt tvingats jobba bredvid mig och inte ett rum emellan....
=)

Imorgon är jag bjuden på middag hos darling. Hemgjorda pannbiff och hemgjord potatismos med gräddsås och lingon. Åh, - jag ska tugga och svulsa. Muuuuuums. Maaaaaat.. Köööööttt...
Igår tänkte jag köpa en kebab men kom på att en sak jag inte gör är att lägga pengar på mat.
Btw, hittade en ny goding som jag kan rekommendera inne på den gröna butiken; Zumbali... 13% för 3l.

Tycker jag har tjocka kinder.
Btw, Gynnings parfym är verkligen fin! try it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0