pappas födelsedag!

Idag fyller min kära pappa år! Jag ringde han vid halv åtta imorse, inte med min vackra sångröst men iaf ett grattis =)

Förretsen berättade jag om brorsan igår? Mange, min kära bror. (Jobbar med pumpservice)
Mange: Gissa vart jag står nu?
Jag: Typ ingen aning (han jobbar typ överallt med sin firma)
Mange: I Vapnö. Mitt ute bland kossorna! Och lagar deras göselpump! Och chefen är i göteborg och dricker öl. Tur man får ut 30 tusen i månaden....!
Jag: Då kan du banne mig stå där bland kossor och bajs!

Sen snacka vi på och jag bad han hälsa kossorna så gott.

Ringde Mats nyss. Han låg och sov. Han är deprimerad, han sover liksom kl 19 en fredag.... drick öl och bete dig som vanligt för fan! skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0