party @ my place, u´r welcome!

Jag måste ha sovit väldans mycket det senaste dygnet... vaknade kl 2 i natt och va hur pigg som helst, hinkade ner en liter cola och sen va den slut och då drack jag resten av sprite, sen fick jag lura mig själv i sängen igen för det hade inte varit bra att sätta igång då. Bättre att försöka sova lite till.
Så upp vid 6 tiden och ringde darling. Han hade nyss väckt Maggan (hon sov över) och skulle gå ut med hennes voffe.
Idag kommer dom! Så attans trevligt. Vi ska grilla ryggbiff, göra egen potatissallad och grekisk sallad. Mums!
Vet inte vilken tid Linnh kommer, får läsa igenom mina sms. Och igår när jag traggade med Linus sa jag till han att han kunde ta med lite av sina roomies.... smart drag, - nu har jag ingen aning om hur många vi blir i huset ikväll!
Ha ha! Typiskt mig.

Hoppas ni alla får en helt underbar lördag! Många pussar och kramar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0