påverkade fötter?

Jo, jag behöver hjälp med en grej... visst nu har jag ett jobb där man står upp flera timmar hela dagen, men jag har ju givetvis mina "kocktofflor" som är formade för oss inom restaurang. Men! Jag har rätt länge, och under andra perioder i mitt liv ocks haft, - att fötterna känns dova, - och man knappt känner på dom om man rör dom , mest som det sticker i dom.... Någon som vet vad detta är?
Jag hade något liknande när jag var sjuk, att det kändes som jag gick på luftbubblor, det kändes fett konstigt, - men min mamma som är så orolig för mig sa ju att det var absolut ett bevis på min undernäring och näringsbrist. (Vilket jag dock hade då...)
Men.. Nåja , någon som vet?

Jag gick ner 6 hekto från igår, nåja. Ändå kunde jag inte låta bli den jäkla blåbärsmuffinsen vid 23 tiden igår... ångest, men så jäkla gott.

Idag ska jag endast äta potatisgratäng o sallad, men inget annat. Jag är ledig fredag-söndag och då brukar jag inte äta... något vidare... kanske blir en vaniljmunk i Båstad på fredag och deffa till Måndag, back 2 work. Efter år med ätstörningsproblem och samt under tiden jobba inom restaurang förvånar många, och visst är det en liten lek med skallebanken vissar dagar, men idag har jag absolut en friskare syn på maten, men kommer aldrig bli normalt. det är jag tyvär säker på.

Kommer dock min love och Maggan i helgen så blir det väl att starta grillen, men kommer dom inte och det "bara" blir oss från jobbet så blir det ingen mat... det kan jag nog garantera.. ha ha... men dryck blir det.
Fick förresten en flaska vina maipo, - sött vin från chile, igår.
Tack, puss till dig sötis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0