röstat!

Heeeeej sötnosar!
Ja jag finns kvar här!

I lördags kom darling, Maggan och Backis (hennes voffe) och vi satte igång med partajandet och Maggan öste in mat i våran kyl, - den brukar eka väldans tyst, precis som min där hemma...
Och sen kom Linnh.
Vi grillade, drack, plockade björnbär och sen kom Linus, Jaow, och Vidas som jag bor med var också med så klart!
Väldans trevlig kväll!

Söndagsmorgonen vaknade jag intill darling och pussade honom, men han va tröttis och ville sova längre. Och eftersom Backis hade legat bredvid oss hela natten, på golvet så bestämde jag mig att gå ut med honom på morgonrundan, mysigt en söndags höstmorgon runt 6 tiden.
Sen väckte jag Maggan och hon och jag klunkade vin och när darling väl kom upp blev det frallor, korv, räkost. Mums.

Sen ringde Cleo från jobbet och sa jag skulle vara ledig tills på onsdag.... jäkla skit, tänkte jag. Men då kom jag på idéen att hänga med darling och Maggan till Hässleholm.
Så framåt eftermiddagen drog vi oss hemåt, inom mc donalds för lite nyttig milkshake.
Söndag kväll va jag hemma med Mats.
I måndags gick jag lite i staden, hamnade med gänget nere vid kulan och Martin (som jag hade en fling med, typ början av förra året? Genom han jag träffade Lalle) och jag partajade till det och drog oss hem till mig framåt kvällningen.
Sen gick han till jobbet (i snickarbrallorna... mums) igår morse och jag gick en runda på staden, men vädret var kasst så inget folk va ute.
Men vad gjorde jag igår???
Jag röstade!
Japp, fick ju förtidsröst pga jag är här den 19de.
Känns så jäkla rätt. Röstar ni inte är ni dumma i huvudet.

Och så köpte jag en slampigt snygg kjol på HM för presentkort.

Jobbat idag, lugn med rolig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0