svensson-linn.

Kom hit idag, men en pappkasse (jag packar så jäkla trash:igt att det är fan inte klokt) ifylld något jag skulle tycka mig vara höstkläder. Strumpor, militärtröjan (ni vet en sån där halvtjock-tröja som jag lånat från min pappa för typ några år sen), en lila Yoda (starwars)-tjocktröja jag köpte på barnavdelningen på HM i Halmstad. Japp.
Kommer hit till huset och gluttar min garderob, som endast är full av dessa sommarkjolar, sommarlinnena.... när fan hann jag ens använda dom?
Hade jag inte arbets-tshirten och någon kjol på mig så va det något trashlinne med samma kjol och sen paratj som gällde. Detta med sommarfint klädd och ha fina linnen och någon klänning hängandes där i garderoben... - näää...

Traggat med my lovely honeypie precis, - ringde han nu när jag sitter här som vanligt framför datan på min säng och tittade mot huvudkudden. Där låg darlings kudde intill bara för några dagar sen och han på den (fast egentligen jag, för han sover alltid på sin arm. Hahah jag fick två kuddar!) åhh, saknar han här. Känns konstigt att ha bott här i detta hus i några månader och nu bara lämna det.
Men nu kommer jag hem till en höst med darling, där vi kan gå tillbaka till "vardags-förhållande", - jag vet jag alltid försöker göra en bild av "detta jävla svenssonlivs-skitet" men jag gillar ju faktiskt bio, jag gillar ju faktiskt att klä sig fint och fira något eller bara gå ut bara för att, jag gillar ju att söla mig på min älsklings enorma mysbrallor och någon sleten tshirt och rapa och fisa medans man gluttar film en kväll tillsammans efter man tryckt i sig chips och dipp. Jag gillar till och med att vakna 5 på morgonen av ett jävla alarm bara för morgonkel.
Ja. Jag är ingen "SVENSSON" men jag är en Milefalk som gillar delar av svensson-livet.

Vet ni förresten att äggvitan är bra som ansiktmask/kräm om ni vispar den hårt och sen smörjer på? Strammar åt så slipper man bli rynkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0