vanlig höstkväll med bok & ngt att irritera sig på... ^^

Värst va jag lyssnar på kvinnliga musikartister idag, oftast är det ju manliga musikartister jag tycker gör the best... fast det är inte helt sant, jag lät som någon bajskorv där eller något. Nåja, ni fattar vad jag menar.
Idag har det blivit Robyn, Veronica Maggio, Tracy Chapman, Beyonce, Amy Winehouse och nu äckelpäckel Lady Gaga.
Orkar liksom inte med hennes "jag ska hela tiden vara den konstigaste som finns"-attityd. Känns såååå wannabe.
Hatar att hon ens jämnförts med Madonna.
Madonna är gudinna på kvinnliga fronten inom musik.... Lady Gaga är typ... - en spermie/ägg... loooong way 2 go, lilla gumman.
Men musiken är helt ok.

Min data sölade lite innan så jag stängde av och läste min bok. Verkligen tycker om att läsa. Det är förstådligt att jag inte läser något på sommaren, då jag jobbat, festat, etc... men hösten är en mystid med massa goa böcker att gotta sig i. Jag läser helt självbiografier, - ja, - "true stories" liksom. Känns mera for real.

Matbloggar är rätt intressant, inte såna som tjafsar om hur mycket eller lite kalorier o bla bla det är i, men bilder på vad folk käkat och nya recept och sånt.... =)

Jag lyssnar på kungen. Thåström. JAG.VILL.HA.SEX.MED.HONOM.
(Moget va?) *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0