äckelpäckelholm ikväll

Hallå, invigde detta basic-linne för typ i förgår och redan har jag hunnit spilla vin och yoghurt på det och sovit i det. Länge leve white trash:en.

Mitt brev till Toddis ska snart postas... men jag kom å tänka på det... när man skickar brev dit får man ju inte sätta på söta fina klistermärken.... farbror blå och deras små voffar gillar inte det... ha ha

Jag traggar på min darling (som vaknat efter sovit 11 timmar) att vi måste ha nya ringar , min luktar fisk och han får inte ha sin på sitt jobb... min man bär arbetskläder på jobbet. Han kan ha dom i sängen också och jobba.... Mums. Ha ha, - work it, girlfriend.

Nu gnäller han på att jag sjunger för högt på Thåström-låtar så nu ska jag kasta ett ljus i huvudet på honom,


ses i Äckelpäckel-holm ikväll

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0