bob hanson, mums

Jag sitter och kollar på sommarpratarna på svt. Bob Hanson är med, ni vet den speciella poeten. Han är så speciell, och konstnärssjäl ut i fingerspetsarna, och så facinerande het. Hans ögon... han verkar vara en sådan man bara vill umgås med, snacka om allt från himmel och jord.
Jag är ju svag för konstnärer.... ha ha, nja, men gillar det estetiska med de. Kreativhet är underbart.

Idag har jag ätit stekta champijoner och kantareller! Och sen i kväll käkade jag morotskaka! Alltså det är verkligen den godaste kakan som finns , helt ärligt!
Så idag har magen hoppat av glädje =)

Vi stängde vid nio ikväll och det har varit rätt lugnt. Magda och jag har garvat och jaaa, precis som vanligt =)
Kanske åker jag hem imorgon kväll. Behöver börja ta itu med packning utav min lägenhet. Tänkte börja med köket. Är ledig måndag och tisdag. Men åker isåfall med Linn till Ängelholm imorgon kväll, efter jobbet och sen därifrån med tåg hem.

Mmmmm jag älskar morotskaka!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0