bye hässleholm

Garvar åt den nya cdon-reklamen... Logiskt sätt skulle jag kunna bli en sådan som är med i reklamfilmer.. ha ha bara man slipper vara den bruden som gör reklam för medicin för analklåda... ha ha tycker synd om henne. Hon sökte säkerligen till reklamjobb och sen fick hon veta att hon ska göra reklam för det... ha ha garvar ihjäl!

Vädret är helt lovely, jag traskade till affären för att handla yoghurt och cola och solen bara skiner helt underbart! Ska jag bada innan jobbet?

Kollade på filmen smekmånaden med aston cutcher igår. Den är rätt charmig! Kan inte fatta att han ska ta över efter charlie sheen i 2/12 men... det kommer bli, - one word: katastrof!
Och hur gammal kommer Jake (sonen) vara? I typ 20 års åldern....? Näää skippa det!

Förresten - nu ligger min lägenhet ute på blocket för försäljning eftersom jag flyttar i höst. Hej då hässle-fuckingskit-holm!

Kommentarer
Postat av: Manfred Schwam

Du är snygg tjej som jag har varit half

Trevligt att träffa dig i Fisk

Idag har vi allt personal 2012 är från Poland

Vi hör av mig,

Manfred

0431- 36 47 11



2012-04-11 @ 17:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0