dagens!

God kväll på er och vilken underbar dag det har varit! Jag började 12 och slutade nu kl 22.. det har verkligen varit beställningar hela dagen! Jag och Magda jobbade och det har vart stressigt men precis som förra sommaren brukade vara varje dag! Precis så jag vill ha det!
Visst bongarna hängde ungefär en meter ner och jobbade hela tiden men hellre det än tvärtom!
Efter jobbet va chefen så nöjda med oss så vi fick en öl och begav oss mot bryggan och vissa hoppade i och tog ett kvällsdopp.
Mina underbara arbetskamrater.... vi bara garvar hela tiden.

Jag skulle egentligen vara ledig lördag o söndag men Manfred ändrade idag så nu är jag ledig på fredag och jobbar i helgen och hela nästa vecka. Många har slutat och åkt hem, och eftersom han är så nöjd med mig och vet att jag har hög arbetsmoral så får jag jobba mycket. Precis så jag vill ha det. Så nu blir det 10-12 timmar och dagen mitt i stressen. Men jag älskar ju det!

Olivia på jobbet ska ha liten fest hemma hos sig i helsingborg på fredag men jag ska ju jobba på lördag så missar nog tyvär den... det är många som vill ta ledigt för att bege sig dit men nää, jag vill inte krångla med schemat.

Kom hem för någon halvtimme sen, slökollar på spiderman filmen på fyran men blir nog bingen tidigt.... ha ha typ 1-2 tiden?

Ätit för mycket idag också.... för jag är förlorad... krig med mig själv...
fralla, två skivor kallrökt lax, en ostskiva och en corolla-öl...
måste ta itu med bantningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0