detta underbara miraklet... bebis

Datan har sölat och jag har slöbläddrat mellan kanalerna på tv. Jag undviker ju vissa program... typ sjukhus-program/serier och efterlyst och sådana.. Men ändå blir jag så helt stucked när jag ser såna här "föda barn"-program. Alltså det är ju så otroligt detta med att ett barn växer i 9 månader inne i magen och sen kommer ut, en minimänniska.
Så små!
Jag kan aldrig säga att jag förstår det, men jag kan nog förstå hur jäkla underbart det måste vara att bli förälder! Se en liten människa, - en del av sig själv, på grund av dig finns denna lilla människa!
Det är banne mig bara så jäkla otroligt!

Och nej jag sitter inte i "skaffa-barn"-tankar (du kan pusta ut, darling.. ha ha) men jag är bara facinerad av det. Så jäkla underbart och otroligt!

Jag är hungrig. Jag har några flummiga grannar som verkar vääääldigt flummiga, dom kom idag tror jag, och dom grillar nyfångad fisk och sitter utanför sin husbil.
Har jag inte gått upp eller ifall jag har gått ner imorgon så ska jag antingen äta morotskaka eller lite potatisgratäng.
Jag älskar verkligen morotskaka, och potatisgratäng, och brocolli. Och lasagne. Jag hade nog kunnat leva på bara det.... fast min kropp hade inte tyckt det samma... KOLHYDRATER!!!! FAAAAAARLIGT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0