dreads säljs

Säljer dreads som jag köpt men som aldrig användts... 350-400kr.... jättecoola och fina! Är alltså nya...




Hoppas ni har en underbar lördags kväll, som börjar gå mot nattetid. Jag lirar Thåström och sitter och mår rätt bra.
Jag glömde berätta något underbart idag! Idag kom Linnh, min Linnh från Värnamo tillbaka... bara för en dag, så hon åker hem imorgon morgon igen. Men jag kramade henne och vi flippade ut som vanligt. Hon är världens mysigaste brutta!
Ha ha... jag åt inte morotskaka idag för alla våra gäster på restaurangen köpte upp den... ha ha, jobbigt läge för mig. Morotskaka är liksom den farligaste drogen som finns.... man blir garanterat beroende.

Förresten, den tatueringsmässan är i sthlm vid nästa helg och inte i Malmö fråns den 1-3oktober. Så då ska vi dit =)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0