fredag kväll med vin o snart älsklingen

Hellu gullesnuttar!
Började kl 9 idag, idag va det jag, Linn, Jaow och Hanh.
Det va folktomt idag också... Jaow och jag satt och hade girltalk, om förhållande och kärlek.
Jag åt en liten portion potatisgratäng med något blad av isbergssallad. Gottis!
Jag slutade lite tidigare idag, för jag skulle hinna med bussen till Båstad. Nja, men jag skulle sluta vid 16-17 tiden eller om det hade varit rull rulle hade jag varit där till stängning, men det va jättelugnt så jag slutade vid 15.30 och tog bussen kvart i.

Väl i Båstad kom det sånt tropiskt väder, jätteskönt och härligt.
Jag gick runt och mådde bra. Kollade in på den härliga second hand affären, men fann inget speciellt.... det känns inte heller som att nu när jag ska flytta att jag verken behöver mera kläder eller saker... ha ha.
Såg iof en snygg blå ring.
Inne på apoteket kom det en transvestit in... Han/Hon såg väldigt feminin ut men man såg på ansiktet att det va en man och händerna... Han/hon köpte fotsalva, ifall ni va nyfikna!! =)

Nu dricker jag vin och väntar på min älskling som är på väg =) Myyyyyysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0