kyss mig

Min karl ligger och slöar i sängen. Här sitter jag. Jag vet inte riktigt när han blev trött, - när jag pratade med honom om smink , eller när jag kastade vatten på honom eller skällde ut honom för han inte gick ner i havet och badade med mig? Eller när jag berättade om allt som hänt på jobbet? Eller när jag säger till honom att handla smink, cola, och hårförlägning till mig?

Snacka om komplex. Min karl väger liksom 59, 1 och jag väger 60,3. ännu mera ångest.
Han säger jag har "fittlever" vilket betyder fettlever (ifall man inte bor i Blekinge) och det är därför jag har min kulmage... ha ha jag säger det är kul att ha kulmage och säger att det är pga kulglassen...
Japp sådär håller vi på!

Lillebrorsan Rasmus ringde häromdagen. Han vill låna min lägenhet under hässleholmsfestivalen så han och hans flickvän kan vara ifred.... Jag sa att han absolut kan vara där men jag ska också vara där/sova i så fall. Måste hålla koll på min lillebrorsa!
Så jag ska bädda ner dom i soffan (gör jag allid med lillebrorsan) så dom får sova bra och sen se till att dom får något i magen på morgonkvisten. 13 åringar äter jättemycket alltså.

Såå.. ses kanske på festivalen. Ångest och glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0