lägenheten åtrovärd...

Kollar på 2 1/2 men och det är faktiskt några av de första avsnitten och ett avsnitt jag inte sett.

Jag snackade precis med mamma Textil, det har ringts en del på min lägenhet idag och första visningen ska vara på fredag! Wow äntligen kommer jag ifrån Hässleholm plus får cash på kontot.... ha ha!

Skulle börja kl 12 idag och vid tjugo över tio ringer det från jobbet och jag får frågan ifall jag kan komma in omgående, så jag hoppade på cyklen efter kladdat på lite smink och va på plats vid kvart i och jobbade tills 22 ikväll. Jag och Magda. Vi är ett jäkla bra team och jag tror det är därför chefen sätter oss på samma schema alltid.
Dock ska hon snart åka hem till Polen så då blir vi ännu mindre på jobbet. Jag jobbar ju praktiskt taget endast med polacker och thiländsker. Iaf i köket (där jag är) och ute i affären/restaurangen är där några "svenskar" också.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0