mat mat mat..

Jag är ingen vidare som orkar bry mig om vädret. Kollar ut när jag vaknar. Regnar det, lyser solen? Jaha. Men just idag förstår jag mig inte på vädret och just idag är det faktiskt jävligt viktigt. Shiiiiit va kallt det kommer bli.

Såg precis Felix reklam för skink och ost paj... Ernst gjorde kantarell och purjolök paj häromdagen.... tänk dig det... Jag gillar purjolök fast det gör inte min mage... ha ha, så man kunde ju tänka sig kantarell paj med brocolli... Herrejösses, mitt svalj och mun blir så kåta bara av tanke!
Gottis!

Jag är lite seg. Eller mest mår rätt... - lugnt. Längtar efter min fina man. Hade viljat ligga intill honom, i fluffigt täcke och massa kuddar och bara skratta och snacka. Ni vet sådär när man bara ligger och det känns som detta är så underbart och inget annat finns i världen? Här ligger vi och mår bra och man är glad att man har varandra. Det är fint det.

Jag måste sminka mig. Kollar på Rachael Ray hon är också helt underbar. Jag ska , innan jag beger mig iväg på galenskaperna idag, - sova en liiiiten sväng och kanske dricka en varma koppen. Har ätit en rissi frutti manna till frukost, - yoghurten va slut i affären så jag stod och ångestsnackade om att sommaren är slut här också, - med hon i affären...
Nåja, så nu har jag ätit 230 kcal. Dricker jag en varma koppen så blir det 110 kcal till.
Dagens vikt; 59, 4
Och ikväll blir det ju massa maaaaaat.... tror jag, om det blir som förra året. Då hade chefen fixat massor olika rätter, det va så fint och gott.
Vill aldrig lämna detta gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0