min linnh lämnar mig =(

Åh, deppdag idag! Min Linnh slutade idag så hon kastades raka vägen ner i havet. Kommer sakna henne massor, den lilla underbara knäppisen!
Och Filip slutade också idag, han skulle egentligen jobba med pga vädret så valde han att bege sig hemåt mot stockholm lite tidigare. Han hann vi inte få ner i vattnet... kanske tur det... han är över 2 meter lång....

Jag slutade vid 15 tiden och satte min nere på pizzerian hos mina kära arbetare där. Jag är rätt förkyld så jag va nog inget vidare social idag. Har skallebank och feber.

Är det någon som vet ifall den eight hour creme är så bra som den är känd för? Jag måste ha något eftersom min hud under mina ögon är såriga och torra.

Skriver säkerligen senare, nu får det bli en varm dusch och sen myskläder på!
Darling, jag längtar till hösten, hihi och så ska vi ha söndags kvällar med slökollande någon film och chips och dipp... mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0