moving

Gamla goa sex and the city avsnitt på trean..
Jag sitter och småfryser och i huvudet går det runt "Äntligen flyttar jag! Jag ska inreda och jag ska bli lycklig!"
Japp. Min lilltå är glad och raka vägen upp till (mitt korta ..) hårstrå på skallen...

Jag ska faktiskt försöka dyka i bingen ungefär om en timme... Behöver inte alltid vara ett jävla rock n roll liv, - sova lite, jobba mycket, dricka, - let´s rock.
Jag ska ju iof på riktigt ta itu med min hälsa nu i höst. Mina prover, alko endast som regel fredag el lördag. Äta lite kontunerligt, samt äta bra mat (dieten med "ibland ingen mat alls" VS "mc donalds-junkfood är ok" och en salig blandning där emellan.. den funkar inte.)

Imorgon ska jag nog äta potatisgratäng och varmrökt lax, med rhode islandsås. Mums. Och vanligt isbergssallad till, samt en bifftomat. Dom är så jäkla fräscha! Luktar så gott och smakar himmelskt! Det är verkligen skillnad på tomater o tomater...

Har snackat om inredning i telefon typ.. hela kvällen. Först brorsan ringde och sen darling. Sen sms:ade Textil ang tips om "hur man flyttar bäst"-tips... typ.
Åhh... Jag ska lämna min lägenhet. Men jag flyttar till något helt underbart. Jag ska få en walk in-closet (en garderob man kan gåååå inne i!

Är hungrig. Mat mat maaaaaat. Köttfärssås och spagetti hade int vart för mycket fy skaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0