now it´s time to say goodbye to me... I´m not coming back... you love me? Then you teel me... Hej då för gott! Nu har jag biljett till lyckans-land

Inspiriation. Jag kollar på Arga snickaren på femman. Män i snickarbrallor... Känner mig som en oskuld.
Hur som helst, - idag har varit som en vanig dag när jag är ledig, - jag börjar sega på eftermiddagen och sen blir jag irriterad utöver att tiden går för snabbt framåt kväll och natt... Fan, jag tänkte iaf dyka ner i säng runt 1-2 i natt... (Kommer inte att hända)
Jag sitter och tänker på inredning och hur mysigt det kommer bli. Flytta från felHässleholm och myspys inreda och börja på ny kula i mitt liv.
Som rosa mysigt glitter som kramar om mitt hjärta.

Jag åker hem nästa vecka och då packas hela köket ner och sen ska jag faktiskt bara vara. I lägenheten som vart mitt hem i 5 år. Sova soffan, sova sängen, lyssna min musik. Men ja, jag ska ta hela köket. Då menar jag allt från packa ner till städning.
Jag känner mig som Carrie i sex and the city och jag vet att jag kommer vilja ha en egen liten stund där innan jag lämnar den. Det har hänt myyycket i den lägenheten. Galet, underbart, sårbarhet, misshandel, tusen tårar, tusen skratt,
ge mig bara den stunden att vara.
Bara tanken på det får mig att känna
det klibbar i ögonen
så nu får jag göra som jag oftast gör;
prata ibort kladdet i ögonen.
Det spelar ändå ingen roll.

Bättre att andas tungt , svälja klumpen som klumpar sig och fortsätta livet.
(Det funkar dock inte ifall man sitter med sin Textil eller pappa. Då knäcker man och får faktiskt vara lite liten och rädd för världen och känna trygghet i sina föräldrars famnar. Och det funkar väldans bra när man har så underbart fina föräldrar som jag har. Jag älskar dom så otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0