olika sorters missbruk

Blir så trött på mig själv, sitter och kollar detta program om fetma och hetsätning... det är så jobbigt. Idag drack jag mig öl efter jobbet och jag dricker aldrig det så nu sitter jag här med en 9månaders-lookalike mage och känner mig helt mätt. Sen funderar jag på ang vad jag väger imorgon och jag vet att min kropp aldrig ska äta kolhydrater men nu är jag råkåt på att göra en crepés med soltorkade tomater och champinjoner... och käka isbergssallad till det.
Men jag äter så sporadiskt och konstigt så.... jag vet ju vad som gör min kropp mätt och vart jag får kalorier ifrån....
Men måste banta.... usch så ful jag är.

Jag har småstädat här lite. Packade bland annat upp min HM påse som jag köpte nu när jag va hemma =) Snygga underkläder, en guns and roses tröja och smink. Nice!

Ska försöka krypa ner i bingen relativt tidit ikväll. Önskar er en härlig jkväll. Missa inte celebrity rehab på femman kl 22

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0