ozzy på tv o kåt på ett jobb

Hunnit mycket denna förmiddagen!
Traggade med brorsan, fick veta att min lilla brorson börjat på dagis... lilla gossen. Han trivs där som sjutton och har traggat som en galning med sina nya kompisar =) Sååå sött. Klart han är en av oss!
Nåja, ska försöka klira nästa helg och åka till Hässleholm och brorsan ska hjälpa till lite grann med flyttningen. Då kan vi packa och packa oss själv med löl också... ha ha

Åh så har jag sökt ett mysigt jobb i Karlshamn! Jag skrev ihop ett.... "Linn-söker-jobb-ansökan", det brukar liksom vara "Inte som alla andra skriver jobbansökningar"....
Är det något jag har så är det arbetsmoral, men jag kan aldrig skriva sådär korrekt "som det ska vara i cv och bla bla blaaaa" utan jag skriver som jag är.
Jag måste vara mig själv. Det är nog charmen i mig. Oj där gav jag mig själv en komplimang... det brukar jag inte göra...

Jag vill ha det vill ha det vill ha det!

Bläädrade mellan kanalerna, - givetvis har nyhetsmorgon tagit in johnny logan... gissa vilken låt han sjöng.... hold me now... don´t say its laaaaast time... forever in my heart..... Vilken överraskning att han skulle sjunga den!! Den gamla gubbskrutten. Fast han har iof gjort väldans bra musik. Men den har man väl liksom gråtit klart till?

Nu är det Ozzy programmet på svt 2 repris sen igår, missade det eftersom jag satt med Jonas där nere istället.

Snart dags för jobbet. Torekov lyser av solsken och jag också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0