personalfest på agendan

Här ställer man klockan på 05.30 och klockan ringer, och tydligen har jag samma sorts signal som när jag får sms? så den peeeeeep och peeeeep som en sönderknarkad narkoman som inte fått sin dos.... ungefär. Så jag trodde att jag hade precis satt igång min lur och hade tusen fyllesms eller något...
Sen begav jag mig upp, och tänkte mig glutta på nyhetsmorgon... men jäkla helgdagar! Dom börjar ju inte fråns jättesent... än just nu är det barnprogram på fyran.... Tröttsamt.

Jag har iaf duschat, sminkat mig, druckit frukost (cola) och idag bytte jag schema med Iza, så jag börjar nu kl 9. Vädret skulle bli bättre, men här blåser det iaf just nu....

Jag tyckte jag åt som en jävla grek igår... mototskaka och några bitar kebab och två öl nere hos mina grabbar på pizzerian, men nothing happend.... (59, 7)
Men kanske går åt rätt håll...

Ohh... personalfest på måndag, jag är ledig just den dagen så då hinner jag in och handla lite... lite förfest innan party hos chefen =) Förra året va galet roligt! Jättemycket och jättegod mat och jättemycket dricka... hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0