potatisgratäng

Är jag död i ögonen eller är jag död i huvudet? Tröttis! Milefalken skulle vilja ligga o zzzznarkaaaa denna morgon. Något i bakhuvudet traggar om att det inte funkar med rock n roll livet men ändå forstätts det... - Nej då har inga problem alls med att sova 3 timmar i natt, sen bara upp och piggna till och thank you god for make up!" Nåja, jag har hunnit duscha och halvt sminka mig och häver cola nu.
Har ingen aning om hur vädret ska bli... alltså hur mycket et blir på jobbet. Har inte hunnit se nyheterna än... Ha ha, kollar vakna med the voice just nu.

Förresten, igår kom en man till restaurangen och jag hade tid att gå ut med min egna beställning och då sa han "Fan, du är ju jättesöt!" och sen tittade han en del när jag va ute (under hans middag) och sen lämnade han en lapp till mig. Med nummer och allt... och han jobbar typ inom något som signar artister inom musikbranchen... sååå coolt. Inte för att jag kommer få skivkontrakt men ändå. Alltid kul med nytt folk =)

Gick ner 4 hekto från igår... idag ska ätas potatisgratäng! Och så är chefen tillbaka. Man saknar han när han inte är på jobbet.
Idag är det fredag och ikväll kommer min darling. Jag ska pussa på honom, och imorgon bitti ska jag morgonmyskela heeeeela morgonen. Mysigt. Imorgon börjar jag 11 så jag ska vakna intill honom typ 5 imorgon bitti och bara vara nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0