pundargrannarna har vaknat... ha ha

Vilket flummigt gäng mina grannar är... dom jag berättade om igår? Nu snurrar dom runt med flanellskjortor och snurrar som sega råttor... och sen träffade jag en av kvinnorna inne på toaletten. Hon har smink i en vertygsväska... ni vet sån som män i snickarbyxor har sina verktyg i?
Skuuuumt.

Kollar på Vakna med the voice. Ulrik Munter va där.. jag har ju aldrig fattat detta med pojkynglingarsom direkt blir "flickfavoriter" och släpper en skiva och sen allt med det... därför jag aldrig fall för pojkband i den åldern när alla andra brudar gjorde det... och än inte... ha ha!
Kanske för jag har något för äldre män...? Ha ha, det blir aldrig gammalt det skämtet.... tydligen... ha ha

Nåja, det blev inget swimm-swim i havet igår kväll, och idag vaknar jag och hör regnet, vilket iof är härligt att bada i havet då, men nä, nu sitter jag här och dricker frukost och ska fixa sminket sen.
Manfred åker till danmark idag oh ska handla en cool marmor-figur av en kvinna. Vilket påminde mig om när jag va hos Niklas och gjorde hela min kropp i betong.... Måste göra det igen =) Det va galet coolt.

Idag blir det alltså tomt på restaurangen, inte mycket folk (Jag, Hanh, Cleo och Linn) plus att vädret är som det är.
Nåja, jag ska äta morotskaka =) Hi hi, puss! Imorgon kommer min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0