sexigaste klädsel... vinnaren är...

Åhhh jag måste skvallra om denna dag!
personalfest. Vi mötes på jobbet och drack öl och ingen visste vad vi skulle hitta på, sen drog vi på båten till underbart vackra Hallandsväder ö (som jag inte varit på sen jag va liten) och där va jättefint och så skulle vi alla åka vattenskidor! Skitsvårt men skitkul... Skönt i vattnet också , faktiskt!
Efter det lekte vi lekar. Allt från att hänga en tampong från ett snöre bakom rumpan och få ner i en flaska , till att hoppa i svarta sopsäckar, till att bygga torn med balonger... Ha ha vi hade så jäkla kul. Jag tror jag garvat ihjäl idag!
Vi kom dit, och efter cirka 5 timmar, som bara spraaaang iväg så åkte vi minibåt tillbaka, och då satte vi oss på restaurangen och traggade och drack lite, medans chefen lagade mat.
Sen käkade vi, fläskfilé, potatisgratäng och kokta brocolli och blomkål. Såååå gott.
Sen blev det marängtårta och öl och rött vin och vitt vin...
Jag har precis kommit hem nu, fick skjuts av Magda och Jacob. Idag är sista dagen jag träffar Magda... detta året iaf. Kommer sakna henne!

Ha ha haaaa , Manfred hade ett litet tal... "Till dom som gjort Fiskhuset lite extra speciellt"... Och då fick tjejerna (två jättegulliga tjejer) som kör sillmackor och räkmackor på morgnarna ett pris för "Jättefina mackor" och sen fick Hanh ett för att han sålt över 5000 fish and chips och ja... sen va det ett pris till... Manfred inledde med "Någon som alltid kommer glad och positiv, med fruktansvärd sångröst... Pris till den "sexigaste klädseln på Fiskhuset 2011!"..... Linn Milefalk!"
Ha ha jag garvade ihjääääääl!!!
Och så fick jag detta pris/kort och när man öppnar kortet så är där en figur med en mikrofon i handen och när man öppnar kortet så lyfts bh:n upp och ner...
Ha ha...
Jag har ju alltid mina korta kjolar , även på jobbet för det blir så jävla varmt... och efter jobbet klär jag mig ju som jag klär mig... blir ibland lite tuttar... ha ha
men Manfred vet att detta va charmigt och att jag tar det på rätt sätt... Jag bara garvar.
Fy fan vilket underbart gäng vi är. Älskar denna restaurang och folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0