shopping i Båstad idag!

Åkte till Båstad och när jag kom dit träffade jag snabbt upp Textil och Einar, dom skulle ha nycklen hem till min lägenhet eftersom Textil ska ha visning på den två gånger ikväll. Jag kan ju inte vara med pga att jag jobbade tills sent igår och börjar jobbet imorgon igen.

I Båstad handlade jag två väskor! Har tappat räkningen, men sist jag räknade hade jag något på 90st väskor. Idag köpte jag en fluffig leopardväska med olika mönster på (ingen sån där flummig som jag egentligen köper utan denna är mer i "Båstad"-stuket...) och sen en röd skinleopard väska. Så fina!
Och så köpte jag turkos-blommiga strandflip-flops fast även dom lite finare!

Nu sitter jag och kollar på Oprah och dricker lite gottis.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0