sugen på fiskgratäng

Ah, potatisgratäng i all ära... gick ner ett hekto. Alltså typ ingetting, men jaja... barn svälter i Afrika också...

Igår kom min kära darling och vi drack vin och satt i förtältet och traggade. Vaknade nu vid sju tiden och det va galet väder! Stormigt, och åskan va maxat igång och regnet öste.
Nu sitter jag och checkar nätet medans han ligger i bingen och vill att jag ska komma och lägga mig... ha ha ...

Idag ska jag jobba... Jäkla tråkigt väder här.... Ska äta morotskaka iaf! =)

Förresten, jag åker nog hem imorgon kväll. Har 8st bananlådor där hemma som ska bli fulla! Snaaaaart flyttar jag!!! (Eller snart å snart... den första oktober ska jag ha lämnat min lägenhet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0