tatueringsmässa i malmö nästa helg

Tjenixen! Hoppas ni haft en bra lördag! Jag började kl 9 och det va väldans lugnt på jobbet... det kom in några vid lunch tid och sen rullade det på så sakteliga.... jag slutade vid 17 tiden och satte mig på pizzerian och traggade, vädret blev lite bättre. Sen kom Jonas och bjöd på öl och vi traggade, och vi har suttit där tills nu för någon halvtimme sen.

Åh, läste kvällstidningar och läste till min glädje att nästa helg är det tatueringsmässan i Malmö och hela helgen kostar endast 300 kr! Jag vill dit! Helt grymma tatuerare och ofta någon liiiite känd, förra året va Dan där , han från England Ink....
Vill dit men kommer fömodligen jobba. Nu blir vi ännu färre på jobbet. Vilket är bra för min del för då får jag jobba massor, men just denna mässan hade jag viljat traska runt på!

Idag har jag ätit knäckemacka med skaldjurspate, ett salladsblad, ostskivor och en sked potatismos.

Nu slökollar jag, men blir nog bara lite datahängande

puss hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0