tuttekläm

Torekov samlar på milimeter i en sån där regn-byta... det regnar och sommaren är long gone, - bye bye forever.... eller for now.

Kollar reprisen på Breaking news med sötisarna Filip och Fredrik.
Har en teori ang mat. Antingen äter man "white-trash"-style (ni fattar, - kakor, mcdonalds.. etc, etc) eller typ inget alls eller typ en tomat.
Sen kan man svälja ner allt (eller inget) med cola...

Jag borde bli dietist.

Btw, såg en video häromdagen på Vakna med the voice och den liknade den underbara videon/låten med Bomfunk MC för läääänge sen... Någon som minns den och kan "påminna" mig?

Tror det blir bingen snart, - ska tömma min urinblåsa först (Kvinnligt skrivit eller inteeeee...) men först måste jag fixa min tutte. Jag har tagit ut en av pircing:arna.
Den måste dit igen. Det lär göra jätteont... men tillbaka dit ska den =)

Natti Natti , ha en fin natt... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0